Studenten snart?



Glad påsk
i efterskott! Eller glad fortsättnng på påsken, kanske man kan säga.
Jag har haft en glad påsk iallafall. Ska inte klaga alls. Ingenting.

Pivvenipaulina mår bra och är glad. Dessutom så älskar hon lov. Hon blir bara glad av själva tanken på att det faktiskt är lov 9 dagar till. Mummah! Även om lovet kommer att innebära en hel del plugg, så är lov alltid lov.

Tänkte förresten försöka mig på en grej sen efter lovet. Nämligen 100% närvaro. Är det helt omöjligt? Nyss snackade vi om studenten. Jag, mamma och pappa alltså. Pappa skrev i sin almanacka på den 8:nde juni "12.00 Haga P:s student."  Mamma planerade vilka gäster vi ska bjuda, vilken tid och vad vi ska bjuda på. Det betyder att studenten inte alls är långt bort. Har till och med fått mössan. Snart, snart, snart ska studentkläderna inhandlas också. Vet på ett ungefär vad jag vill ha.


image29


Bilden är från vår förra student.  Våran klass och så Jaws och Mini-me. Nästa student hoppas jag blir varmare, om inte annat :) (Kanal 5:s Welcome to Sweden.) Hellst vill jag inte bli lika idiotförklarad nästa gång heller.






Kommentarer
Postat av: jonna

kallt.. :)

2007-04-07 @ 17:26:14
Postat av: pivvenipaulina

Skämta inte. I juni blir det nog lite varmare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom