Söndag

Söndag morgon. Skönt faktiskt. Jag vaknade 9.15 och var hur pigg som hellst. Åt frukost och fångade in kaninen som smitit. Sen trixade jag med mitt projektarbete. På en söndag morgon, inte illa!

Jag vet inte hur det är hemma hos er men hemma hos oss är idag inte någon särskilt rolig dag. Det är nämligen 1:a april idag. Dvs pappas favoritdag. Jag bara ber om att mamma inte gör bort sig i år igen. Risken är ganska stor att även jag råkar ut för någonting, eftersom jag och pappa haft våra meningskiljakter angående det mesta. Fast han är en rätt skön snubbe, den där pappa. Det är nog inte många som kan låta bli att tycka om honom. Inte jag iallafall. Men som sagt, enligt pappa är "skadeglädje den enda sanna glädjen".

Även om det det är kalas-väder här så skulle det vara grotekst skönt att åka utomlands. Sen när projektarbetet är färdigt typ. Hur perfekt skulle det inte vara? Rymma iväg liksom :)

 



Foto: jag, vuonna paavo


Nu ska jag ut och traska med mina kära storasystrar. Ha en finfin söndag!

Kommentarer
Postat av: Ami

Snacka om sköna bilder!! Man längtar då till den riktiga värmen och sommaren, härliga härliga sommaren. Så här på våren får jag emellanåt så mycket energi så jag vet inte vad jag ska göra av den. Jag vill göra allt samtidigt! Man blir ju så glad av solen, värmen och att vi har sommarn framför oss.
kramizar

2007-04-01 @ 13:59:51
Postat av: Pivvenipaulina

Visst är det :) Ja, man ska inte klaga nu när det är vår heller. Himla skönt det med, även om det inte är lika varmt den här veckan som förra. Pappa är i och för sig säker på att snön kommer snart igen, typiskt! Men när blir våran tjej/systermiddag av? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom